Projectweek 1, leerjaar 2

28-10-2019

De eerste projectweek van leerjaar 2 ging over de 7 zonden en 7 deugden. Met mijn groepje moest ik 1 van de 14 uitkiezen en zijn voor geloof gegaan.

Mijn idee voor de eerste foto was: Als je ergens in gelooft kan het zo maar echt gebeuren. Het idee was dus om een soort Doctor Strange achtige cirkel te maken en daardoor heen zie je een fantasie wereld.

Het idee voor de tweede foto, eigenlijk poster, was om dus een poster te maken met als titel 'Van de Hel' omdat ik van de Hel van mijn achternaam heet en dat natuurlijk veel met het geloof heeft te maken.

Allebei de foto's zijn door mij bewerkt via Photoshop.


© 2020 Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin